فقر مغز

دلنوشته های یک دیوانه

فقر مغز

دلنوشته های یک دیوانه

مستی یک دیوانه

خوابم نمی برد ، نمیدونم چرا ، نه نای حرف زدن بود نه نای شنیدن 

می شنیدما اما شنیده هامو نمیدیدم 

حس نمیکردم 

چارش 2 تا دیازپام بود 

1 . 2. .3  خور ، پف  ، خور ، پف

تو خواب دیدم مثل ورزشکارا دارم دور خودم میچرخم 

چرخیدم ، چرخیدم .... 

اونقدر چرخیدم تا رسیدم به خدا 

سلام : سلام 

خدا جونم این شبا همه بیدار میمونم تا با تو حرف بزنند .فکر کنم من زرنگ تر از همه بودم که هم خوابیدم هم با شما حرف زدم 

: بگو عزیزم 

خدا جون نه ماشین میخوام ، نه زن ، نه خونه  نه ...

فقط یه ذره عقل 

یه کوچولو که بقیه دستم نندازن 

یهو دیدم خدا ناراحت شدم 

گفتم غلط کردم 

 غلط کردم خونه بده ، ماشین بده بی خیال عقل شد 

گفت : خودم شما را خلق کردم ولی بازم ازتون تعجب می کنم 

چرا ؟

ما بهترین عقل ها  را به کسانی از شما دادیم  که در آخر راهی برای فرار از اون پیدا می کنن. 

مثلا همین خیامتون  

مگه نمیگه:

ای دل تو به اسرار معما نرسی  

 در نکته زیرکان دانا نرسی

اینجا به می لعل بهشتی میساز 

کآنجا که بهشت است رسی یا نرسی  

 

راست میگه خدا 

عجب آدم ضایعیه این خیام

 شاکی شدم رفتم پیش خیام گفتم عُمَر جون این چه حرفیه زدی . اخوی ما یه عمره تو کف عقلیم  ،  تو چطور ازش روبرگردونی 

همش از خدا می خواهیم بده 

نمیده 

میگه اونا که دارن چیکارش کردن 

شما رو مثال زد 

میگه مست میکنی که عقلتو فراموش کنی  

آخه مستی هم شد کار 

یه هو خندید  

از دور اومد پیشم . آروام آروم 

یه نگاه به چشمام انداخت   

ترسدم  ، یه قدم رفت عقب  

رو در رو  

گفت اخوی مستی !!!!!!!!!!!!!!  

مستی که عقل میخای

 

چی مستم ، مگه میشه  

دستم آوردم جلوی صورتم فوت کردم بعدشم بو کردم

اِ راست میگه دهم بوی دیازپام میداد 

 

عجب ! 

عجب چیزیه این مستی 

 

 

نتیجه گیری  :  

دیازپام جزء مسکرات است  

هرکی در مورد مستی ازت پرسید فقط فرار کن  

 

در ضمن

 لیس علی مجنون الحرج

من که دیوونم  به من  حرجی نیست


یه فکری به حال خودتون بکنین!!!!!!!!!

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
mahdi 1389/06/08 ساعت 11:19 ب.ظ

hal kardam

وحید 1389/06/10 ساعت 02:54 ب.ظ http://vahid-boy.blogsky.com

دوباره سلام
اولا مگه چرخی که چرخیدی
بعدشم حالا بگو ببینم خدا چه شکلی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد